Cătălina Ponor spune că nu a luat o decizie definitivă privind retragerea sa din gimnastică

Credit: exclusivnews.ro

Cătălina Ponor, medaliată cu argint și bronz la Olimpiada din Londra, spune că nu a luat o decizie definitivă privind retragerea sa din gimnastică.

După festivitatea de decorare de la Palatul Cotroceni, în care a primit de la Președintele Crin Antonescu, Ordinul Naţional Serviciul Credincios în grad de Cavaler, Cătălina Ponor a declarat pentru exclusivNEWS.ro că ia în calcul amânarea retragerii din gimnastică pentru a participa și la Mondialele din 2013, pentru a obține singurul titlu care-i lipsește din palmares.

Deocamdată pentru mine este important să îmi iau o vacanță, să mă recreez un pic, să mă detașez de tot ce a fost. Pentru că au fost niște zile destul de stresante, destul de încărcate. Și după această vacanță de relaxare, o să trebuiască să am discuții cu fiecare în parte, în special cu antrenorii, după care cu federația și mai apoi cu COSR. În privința participării la Mondialele din 2013, nu spun nici da nu spun nici nu. Deocamdată este între. Deocamdată nu știu ce voi face, voi vedea după vacanță”, a declarat Cătălina Ponor pentru exclusivNEWS.ro.

Multipla campioană olimpică și europeană a declarat că s-a hotărât să revină la lot după Mondialele din 2010, din dorința de a arăta tuturor că se poate, dacă vrei cu adevărat, deși 99% dintre cei apropiați nu au crezut în ea.

Exact după Mondialele din 2010, mi-am dorit foarte mult să intru în lot, să mai încerc încă odată, Mi-am pus în gând că decât să nu încerc și să regret, mai bine încerc și să văd ce iese. Din prima zi în care am revenit și am intrat în sala de gimnastică mi-am dorit să arăt tuturor, inclusiv celor care nu credeau în mine, adică 99%, să le arăt că se poate face oricând și oricum și că dacă îți dorești întradevăr ceva, reușești”, a mai spus Cătălina Ponor.

Sursa: exclusivNEWS.ro

Leave a Reply

