Catalina Ponor se retrage definitiv din gimnastica de performanta: “A venit momentul sa fac si altceva in viata!”

catalina-ponoro

Gimnasta Catalina Ponor, multipla campioana olimpica, europeana si vicecampioana mondiala, a oferit presei, miercuri, noi detalii in legatura cu retragerea sa din activitate. Constanteana a declarat ca urmeaza sa renunte oficial la gimnastica pana la finalul acestui an, conform ziarului Cuget Liber.

Sportiva alaturi de care Romania a obtinut bronzul la echipe in cadrul Jocurilor Olimpice de la Londra, Catalina Ponor (25 ani), va mai participa la doua spectacole, in Belgia si Olanda, care vor avea loc in luna decembrie, dupa care va renunta complet la activitatea competitionala.

Chiar ma retrag. Mai am doua demonstratii la care voi participa, dupa care ma voi retrage, chiar daca stiu ca imi va fi tare dor de sala de gimnastica. A venit momentul sa fac si altceva in viata. Le las pe fetele care vin din urma sa continue, ceea ce eu si celelalte generatii de aur ale gimnasticii romanesti am facut la momentul nostru: performanta la cel mai inalt nivel“, a declarat Catalina Ponor.

Chiar daca se va retrage, Catalina afirma ca va ramane in lumea gimnasticii, urmand sa ia calea antrenoratului.

Am declarat de multe ori ca mi-as dori sa antrenez. Am mai cochetat cu lumea antrenoratului si mi-a placut foarte mult. Mai sunt si alte planuri, despre care nu vreau sa vorbesc acum. Toate trebuie sa vina la timpul lor. Mi-as dori sa intalnesc fetite talentate, ambitioase, dornice sa faca performanta si care sa ma depaseasca din punct de vedere valoric“, a mai adaugat Ponor.

Presedintele Federatiei Romane de Gimnastica, Adrian Stoica, a confirmat spusele gimnastei, declarand, ca stie de aceasta decizie.

Nu am primit nicio informare oficiala din partea Catalinei, am auzit si eu doar ca doreste sa incheie cariera si este relativ probabil ca se va opri din performanta. Asteptam sa ne anunte, daca va decide in acest fel, iar noi nu putem decat sa-i multumim pentru revenire si felul in care a luptat. A facut multe lucruri bune si, sa fim sinceri, daca ne uitam in jur, e jale la capitolul noi sportive. Catalina, in nume personal, ar urma sa-si reactiveze renta viagera“, a declarat Adrian Stoica.

Palmares impresionant
Catalina Ponor a cucerit in cariera ei cinci medalii olimpice, trei de aur la JO din 2004 (cu echipa, la barna si sol), una de argint la JO din 2012 (sol) si una de bronz la aceeasi competitie (cu echipa). La CM a adunat tot cinci medalii (trei de argint si doua de bronz), iar la CE are 10 medalii, dintre care 7 de aur, plus numeroase medalii la Cupele Mondiale, intre 2003 si 2012.

Sursa foto: Realitatea.Net
Sursa articol: sptfm.ro

Leave a Reply

