Interviu WOWBiz

511034-ponor

Catalina Ponor, una dintre cele mai apreciate gimnaste din lume, a luat decizia sa se retraga din sportul care a consacrat-o. A facut acest anunt, in premiera, la WOWbiz.ro.
Revenita marti din Mexic, unde a fost invitata sa participe la cateva demonstratii de gimnastica, Catalina Ponor, multipla medaliata cu aur la Jocurile Olimpice, a vorbit in premiera pentru WOWbiz.ro despre retragerea din sportul de performanta. Dupa ultimele doua demonstratii din Belgia si Olanda, care vor avea loc in luna decembrie, Catalina va renunta la activitatea competitionala.
WOWbiz.ro: Catalina, puteai alege sa mergi la demonstratii in Franta. De ce ai optat pentru Mexic?

Catalina Ponor: Eu sunt foarte buna prietena cu organizatoarea show-urilor din Mexic. Stiam ca in aceasta tara am foarte multi fani, iar in vara acestui an apucasem sa promit ca dupa incheierea Olimpiadei de la Londra voi accepta invitatia lor de a merge la demonstratii acolo.

Ai optat pentru o rochie de culoare neagra. De ce?

Nu am avut timpul necesar sa imi aleg o anumita tinuta. Noi am repetat impreuna in vederea acestui show o singura data, doar o ora. Ma refer la momentul de dinaintea plecarii din tara. Acolo, in Mexic, am definitivat totul. Au fost demonstratii extraordinare, iar publicul a fost tot timpul alaturi de noi. Am mers intr-o zi intr-un Mall unde am petrecut mult timp acordand sute de autografe. A fost ceva fantastic.

Cum a fost reintalnirea cu iubitul tau, Tommy Ramos?

Nu as vrea sa vorbesc prea multe despre asta. Dar, ca orice reintalnire a fost ceva deosebit. Nu ne mai vazusem de mai bine de o luna. Ma bucur ca si el a putut veni in Mexic, pentru a face parte din show.

Adrian Stoica, presedintele Federatiei Romane de Gimnastica, a dezvaluit pentru WOWbiz.ro ca esti pe punctul de a te retrage….

Asa este. Nu a exagerat cu nimic, chiar ma retrag. Mai am doua demonstratii la care voi participa dupa care ma voi retrage, chiar daca stiu ca imi va fi tare dor de sala de gimnastica. A venit momentul sa fac si altceva in viata. Le las pe fetele care vin din urma sa continue, ceea ce eu si celelalte generatii de aur ale gimnasticii romanesti am facut la momentul nostru: performanta la cel mai inalt nivel.

Ce te-ai gandit sa faci in viitor?

Am declarat de multe ori ca mi-as dori sa antrenez. Am mai cochetat cu lumea antrenoratului si mi-a placut foarte mult. Mai sunt si alte planuri, despre care nu vreau sa vorbesc acum. Toate trebuie sa vina la timpul lor.

Crezi ca vei putea descoperi o noua Catalina Ponor? 

Mi-as dori sa intalnesc fetite talentate, ambitioase, dornice sa faca performanta si care sa ma depaseasca din punct de vedere valoric.

One response to “Interviu WOWBiz

  1. Chris Koellish 22 January, 2013 at 1:26 am

    I love your life catalina ponor you are the greatest ever. You rock!

Leave a Reply

