Catalina Ponor implineste maine 26 de ani: “Daca ma urc pe barna, ma apuca din nou dorul revenirii in gimnastica”

1d

Catalina Ponor, una dintre cele mai valoroase gimnaste din lume, din ultimii 20 de ani, implineste pe data de 20 august 26 de ani. Aflata la Constanta alaturi de familie, cea supranumita de presa “laleaua neagra” a vorbit in exclusivitate pentru WOWbiz.ro despre marea ei dragoste, gimnastica, despre viata personala, despre viitor, dar si despre relatia cu iubitul ei, gimnastul portorican Tommy Ramos. “Chiar daca am renuntat la gimnastica de performanta in urma cu un an, trebuie sa recunosc ca imi este dor de sala de antrenament, de concursuri, de cantonamente. Pana la urma, in gimnastica mi-am petrecut intreaga mea copilarie si adolescenta. Au fost cei mai frumosi ani ai mei”, a precizat Catalina Ponor.

“Am stat foarte mult timp departe de familie! E normal ca acum sa petrec cat mai mult timp alaturi de cei dragi, trebuie sa recuperez! Insa atunci cand intru in sala de gimnastica, daca urc pe barna, ma apuca din nou dorul de gimnastica si mai ca as vrea sa ma intorc”, a spus zambind fosta mare gimnasta. Cand vine vorba despre viata personala, despre povestea de iubire pe care o traieste alaturi de gimnastul portorican Tommy Ramos, Catalina este cat se poate de transparenta: “Relatia pe care o am cu Tommy imi da un plus de echilibru. Ne intelegem excelent. Sunt sigura ca unul din primele telefoane de felicitare pentru ziua mea de nastere il voi primi de la el”, a mai spus ea. Intrebata cand crede ca Romania va mai putea avea o echipa atat de valoroasa precum cea din 2004,  cand ea si colegele ei castigau titlul olimpic, Ponor a fost cat se poate de directa: “Eu stiu cel mai bine valoarea antrenorilor Octavian Bellu si Mariana Bitang, cu care am castigat atatea si atate medalii. Cred ca la Olimpiada din 2016 de la Rio vom putea vedea din nou echipa Romaniei acolo unde-i este locul. Pe prima treapta a podiumului!”, a incheiat ea.

Sursa: wowbiz.ro

Leave a Reply

